Hırsızların Yemini - Mary E. Pearson
Sıralamayı yaparken oldukça zorlandım, bazı kitapları elemek zorunda kaldım. Bu senenin benim için oldukça verimli bir yıl olduğunu düşünüyorum. Çok güzel ve kaliteli kitaplar okuduğum kanısındayım. Liste aslında daha da arttırılırdı, fakat 10 tanesinle yetinmek istedim.
Şeker Portakalı kitabını listeye eklemedim, çünkü daha önceden okuduğum bir kitaptı. Kesinlikle ilk 3'te olmayı hakeden bir kitapken diğerlerine haksızlık etmemek adına onu listeden çıkardım. Sıralamalar değişebilir ama bir sıralamaya sokmuş olmak adına sayı belirlemek durumundaydım ve bu sonuçlar çıktı. Güzel bir liste olduğuna inanıyorum. Farklı tarzlarda kitapları listeye eklemiş oldum. Herkesin okumasını tavsiye ediyorum 😊 Umarım gelecek yıl daha verimli bir yıl geçirmek dileğiyle herkese mutlu yıllar dilerim şimdiden. 🙏🏻
Tokyo Gul 3. Cilt (bu ikisi kardeşime hediye ama ben de okurum kesin 😹)
fantastik, polisiye, romantik-- 😻 istek değil ihtiyaç moduna girmiştim artık. o yüzden aşırı mutluyum şu an.
şükrü erbaş zaten listenin 1 numarası <3